donderdag 13 augustus 2009

Campingloop Makkum

Na de beroerde prestatie op Vlieland twee dagen rust genomen om wellicht deel te kunnen nemen aan deze loop. Het voelde goed aan en daarom richting Makkum waar het altijd gezellig is en je veel lopers treft. Het parcours was nu omgedraaid dus we moesten eerst richting het natuurgebied nabij de Holle Poarte over schelpenpaden. Een rustige start leek me het beste want je bent bang dat het er weer in zal schieten en dan is het voorlopig over en uit. Gelukkig bleef het goed gaan en ook had ik wat meer energie na zondag. Het tweede gedeelte van deze loop liep langs het strand, over de camping en door de jachthaven. Het tempo kon in de tweede ronde van 5 kilometer licht opgevoerd worden en ik finishte in 44.47 waar ik eigenlijk best wel tevreden over was,toch 4.30 de kilometer. Na de finish had ik nog wel lichtte irritatie aan de linker hamstring maar dat was ook alles. De volgende loop zal volgende week zaterdag in Bovensmilde zijn dan weer de halve marathon en hopelijk een betere tijd dan op Vlieland!

Geen opmerkingen: