woensdag 21 november 2007

Rocking and Running

Deze weblog is gemaakt voor hardlopers die bij hun lange duurlopen graag een lekker stukje rockmuziek ophebben, om de sleur van deze training wat te doorbreken.
Mijn naam is Herman Geritz uit Midlum, een dorpje vlak bij Harlingen. Ik ben al sinds mijn jeugd liefhebber van rockmuziek, met name progressieve rock ( Dream Theater, Rush, Symphony X, Kamelot, Fates Warning, Nightwish ) maar ook gewone rockbands als Alter Bridge, Wolfmother, Rammstein vind ik te gek.
Vroeger heb ik veel aan voetballen gedaan maar vanwege mijn werk moest ik hier mee stoppen en ben gaan hardlopen. Ik ben lid van de grootste loopvereniging van Nederland, SV Friesland en loop ongeveer 30 lopen per jaar. Mijn voorkeur gaat uit naar de halve marathon maar ik heb ook al enkele hele marathon`s gelopen. Mijn laatste was de Berenloop op Terschelling waarvan ik alle edities heb meegelopen.
Naast het lopen zelf vind ik het ook leuk om er over te schrijven. Ik doe dit voor de Harlinger Courant ( Harlinger Lopers Nieuws ) en voor het clubblad of webpagina van onze loopvereniging. Het bekijken van de webpagina van onze vereniging maar ook van anderen, op zoek naar berichten,uitslagen en foto`s vind ik leuk om te doen.
Na het lopen is het goed rusten om te kijken naar films, een derde hobby van me met als voorkeur spektakelfilms ( Lords of the Ring, Apocalypto, 300, Gladiator ) of thrillers.
Zo, jullie weten nu een beetje wie ik ben en wat ik doe. Middels deze weblog zal ik verslag uitbrengen over gelopen wedstrijden, pas aangeschafte rockmuziek en alles wat daar mee samen hangt.

Herman Geritz

Geen opmerkingen: