maandag 31 december 2007

Op de valreep van het nieuwe jaar heb ik me ingeschreven voor de Leidsche Rijn marathon op 24 Maart 2008. Het was eerst de bedoeling om de marathon van Diever te lopen maar omdat ik een mailtje kreeg van loopvriend Jasper Keizer uit Sint Annaparochie om ergens anders een marathon in het nieuwe jaar te lopen, besloot ik hiervoor te kiezen.
Diever biedt de optie om 28 kilometer te lopen dus een goede generale dan voor Utrecht.
Voor meer informatie over de Leidse Rijn Marathon klik hier

Rock nieuws: In januari 2008 verschijnt de nieuwe dubbel cd van Ayreon,het muzikale project van Arjen Lucassen getiteld 01011001 Ik heb inmiddels al enige stukken van deze cd gehoord en dat klinkt veel belovend!

1 opmerking:

Anoniem zei

Mwhoa, ik heb de cd al in zijn geheel gehoord. Tis uiteraard weer een dubbelaar, maar niet zo vernieuwend. Geef mij toch maar zijn allereerste CD, dat is nog steeds de beste!!