woensdag 30 januari 2008

Lange duurloop

Ik had vorige week al aangegeven flink eraan te moeten trekken om mijzelf op tijd klaar te stomen voor de marathon van Utrecht. Afgelopen zaterdag de halve marathon gelopen wat door de stormachtige wind een hele kluif was, maar zondag dusdanig hersteld dat ik een uur heb kunnen uitlopen. Vandaag vrij en redelijk weer, dus besloten om een duurloop te doen van twee uur. Met hulp van de site meetjeafstand.nl had ik al een mooie route uitgestippeld over Herbayum, Kystersyl, Hitzum, Achlum, Arum, Kimswerd en weer terug naar Midlum . Lekker gelopen in een rustig marathontempo en natuurlijk met een lekker muziekje op want dat scheelt de helft. Volgende week kan ik nog mooi een duurloop van 2uur15 lopen en dan zondags naar Schoorl om de 30 kilometer te gaan lopen. Ik heb er wel zin in ook omdat zo`n mooie loop is, lekker door de bossen en over mooi glooiend terrein.

Geen opmerkingen: