zaterdag 3 mei 2008

Bevrijdingsloop Sint Jacobaparochie




Hier alvast drie foto`s van de Bevrijdingsloop van vandaag die mij door het fraaie Bildtse landschap bracht.
Zaterdag was het de bedoeling om 25 kilometer te lopen bij deze loop. De afgelopen week waren de trainingen al moeizaam verlopen mede door het warmere weer waar ik altijd al veel moeite mee heb. Rustig gestart derhalve in marathontempo en proberen te genieten van het mooie weer en het uitgestrekte Bildtse landschap. Al na enkele kilometers had ik al het gevoel dat het niet echt lekker liep, zware ademhaling en lome benen. Tot kilometer 15 ging het nog wel redelijk maar na Zwarte Haan voelde ik me net een band die langzaam leeg liep. Mooi dat ik wist dat je voor de 21 kilometer af kon slaan want het had geen zin om nog verder door te lopen.
Zo werd het dus niet echt bevredigende prestatie voor mij en moet ik mij afvragen of het verstandig is om over twee weken de marathon van Hoorn te lopen.

Geen opmerkingen: