vrijdag 23 mei 2008

Stratenloop Hindeloopen


Vanavond deelgenomen aan de Stratenloop van Hindeloopen, aangezien ik dit weekend moet werken en dus niet in Diever of Leeuwarden kan lopen. Ik had gisteren nog een lange duurloop van twee uur gedaan dus ik stond nog wat stijfjes aan de start! Het deelnemers veld was erg klein maar dat was wel te verwachten met drie lopen in een weekend. Er moesten tien ronden gelopen worden door de smalle straatjes van Hindeloopen met soms lastige stenen en dat ga je na enkele ronden wel in je benen voelen. Ik ben helemaal geen loper voor dit korte snelle werk, maar aangezien ik dit moment niet echt in vorm ben wel een goede training. Alle ronden zoveel mogelijk een vlak tempo gelopen om tenslotte in 44.35 te finishen, waar ik nog wel tevreden mee was. Ik moet zeggen dat ik vanavond van de enkele toeristen in Hindeloopen de nodige aanmoedigingen kreeg en dat was erg leuk!
De uitslagen staan hier

Geen opmerkingen: