zaterdag 23 augustus 2008

Halve marathon Bovensmilde


Vandaag weer eens gelopen in Bovensmilde waar de plaatselijke ijsvereniging deze goed bezette loop weer organiseerde. Nu gelukkig weer eens onder redelijk koele omstandigheden met af en toe een drup regen maar weinig wind. Gekozen om de 10 kilometer te lopen omdat het de laatste twee weken niet al te best ging. Na anderhalve kilometer door een woonwijk gelukkig het dorp uit over lange rechte fietspaden. Ik had weer erg veel moeite om tempo te lopen maar de benen voelden wel aardig aan vandaag. Ook je medestanders peppen je wat op in zo`n loop en uiteindelijk werd het 44.45 wat me niet teleurstelde. Ik wist hiermee de 24e plaats te behalen van de 80 deelnemers. Het zal nog wel even duren voordat ik weer dat echte lekkere gevoel terug zal hebben, die ik had kort na de Slachtemarathon. Vandaag ook gelopen met de Nike Plus en de afstand van de loop en die van de Nike Plus liepen niet ver uiteen!

Geen opmerkingen: