donderdag 25 juni 2009

Bulleloop Lekkum

Na de marathon van Amersfoort een week rust genomen en na twee keer rustig 10 kilometer lopen nu dus de Bulleloop.Ik besloot de 17 kilometer te gaan lopen gezien het nieuwe parcours.Achteraf was ik blij dit gedaan te hebben want wat had Duco Zijlstra een mooie route uitgekozen.Neem nog eens het prachtige weer,veel zon en een heerlijk windje.Ik begon relatief rustig ook mede door de lastige veeroosters maar na 5 kilometer,langzaam geprobeerd het tempo te verhogen.Na Oenkerk weer meer aangezet en omdat het lekker liep zo door gegaan.We kwamen rond kilometer 15 achter de nieuwe woonwijk in de Bullepolder uit waarna er nog een lus volgde naar Lekkum toe.Ik finishte in 1.18.31 waar ik wel tevreden mee was want ik had lekker gelopen en de benen hadden zich goed gehouden.

Geen opmerkingen: