maandag 22 februari 2010

De 8 van Langezwaag

Afgelopen zaterdag de 8 van Langezwaag gelopen, een loop die ik wel kan dromen zovaak ben ik er al geweest. Het was in de nacht onverwacht weer gaan sneeuwen en ik hield zelfs al wat rekening met het afgelasten van de loop. Gelukkig was dit niet het geval maar het parcours was natuurlijk niet optimaal en een echte snelle tijd zou er dan waarschijnlijk ook niet inzitten.
Toch kon er na een kleine 500 meter meer tempo gelopen worden en leek het lopen van een tijd rond de 1uur 30 mogelijk. Onderweg kwam ik er na enige tijd achter dat het niet echt allemaal lekker liep en dit gezien de tussentijden niet zou gaan lukken. Het laatste rondje van 5 kilometer had ook nog eens een spekglad binnenpad op het programma wat het tempo er ook uit haalde.
Ik finishte in 1.32.45 een voor mij enigzins teleurstellende tijd.

Geen opmerkingen: