dinsdag 3 juni 2008

Nike Plus pakket gekregen


Vandaag bericht gekregen van Michel de Krijger dat de Nike Plus, loopschoenen en sportkleding voor mij klaar stonden bij Runningcenter in Leeuwarden. Na het werk dus naar Leeuwarden gereden om alles op te halen. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag wat Michel allemaal voor mij bij elkaar had weten te krijgen! Ik zal de komende tijd plannen maken om te gaan trainen met de Nike Plus daarbij genietend van de beste rockmuziek. Als ik er een beetje mee om kan gaan zal ik mij ook aansluiten bij Hyves voor lopers die er al een tijdje mee lopen.Ook via Nike Plus Com zal ik mij aansluiten, de ultieme plek voor hardloopliefhebbers.
De komende periode zal ik dus veel op de weg en op het internet te vinden zijn!
Morgen zal ik deelnemen aan de Lus van Akkrum.

1 opmerking:

Renzo zei

Wat leuk zeg! Mooie schoenen. Ikzelf ben ook een grote fan van Nike schoenen. Heb je deze gewoon via de post gekregen?