zondag 31 mei 2009

Stom,stom,stom!

Ik loop al 14 jaar en toch maak je wel eens fouten waarvan je dan later spijt van krijgt.Na een duurloop van 3 uur op vrijdag had ik zaterdag natuurlijk nooit in Stiens moeten gaan lopen maar stom dat ik was toch er heen gegaan.Ook nog eens ingeschreven voor de halve marathon want de spieren voelen knap aan.Dan kun je ook nog zeggen ik doe het rustig aan maar nee hoor met een groepje mee en de eerste 5 kilometer in 22 minuten.Al snel hierna begonnen de benen al knap te verzuren en moest ik het tempo laten zakken.Gelukkig kon ik afslaan voor de 16 kilometer en dat was toch nog een verstandige beslissing.Ik was blij dat ik nog enigzins hardlopend de finish kon halen maar dat was dan ook alles.
De volgende keer moet ik voor een wedstrijd gewoon twee dagen rust nemen of niet lopen als je de dag ervoor nog zo`n lange duurloop hebt gedaan.

Geen opmerkingen: