donderdag 4 juni 2009

de Lus van Akkrum

Na de teleurstellende maar verwachtte mindere prestatie in Stiens wilde ik woensdagavond in Akkrum weer beter presteren.Gelukkig was de spierpijn van de Pinksterdagen weg en stond ik uitgerust aan de start.Het was uitermate fris deze avond met een harde wind uit het noordwesten.Net als bij veel van de vorige lopen was de start niet supersnel maar na enkele kilometers en het nodige kopwerk tegen de wind in voelde ik het steeds beter gaan lopen en ging het tempo flink omhoog.
Zodoende kon ik wat lopers bijhalen en liep ik steeds verder in op een groepje die al vanaf de start enkele honderden meters voor me liep.Jammer was het dat ik door de koude wind wat darmkramp kreeg en zodoende het tempo net niet nog wat hoger kon krijgen.Maar goed het liep verder prima en met de eindtijd van 51.16 was ik dik tevreden zeker onder deze omstandigheden.De conditie is heel behoorlijk en nu maar op naar Amersfoort volgende week zondag.

Geen opmerkingen: