maandag 31 augustus 2009

Sneek-Bolsward-Sneek




Afgelopen zaterdag was Sneek-Bolsward-Sneek een trainingsloop voor mij. Na een dag werken kun je al niet veel verwachten en ik had ook al besloten om samen met mijn goede vriend Lolke op te lopen daar het zijn eerste lange duurloop was sinds enige tijd. Het was lekker weer om te lopen met eerst een pittig windje tegen naar Bolsward. Het is weer eens wat anders om ver in de achterhoede te lopen en af en toe zag ik mensen kijken van wat doet die daar. Zeker voor het keerpunt kwam ik al veel bekenden tegen. Vriend Lolke ging in Bolsward ook nog eens onderuit ten gevolge van een opstaande stoeptegel maar gelukkig bleef het bij wat schaafwonden.


Toch wisten we op de terugweg nog wat lopers op te pikken en finishten we na 1.47.43.

Geen opmerkingen: