donderdag 27 augustus 2009

Weer twee halve marathon`s gelopen.




Zaterdag en woensdagavond een halve marathon gelopen in Bovensmilde en Harlingen. In Bovensmilde ging het nog niet veel beter dan op Vlieland en kreeg ik ook nog eens last van mijn rechterknie. De eindtijd van 1.46.13 was nog ver onder mijn stand maar snel vergeten dus!

Hierna 3 dagen niet gelopen en de knie af en toe gekoeld. Woensdagavond voelde het goed aan en kon er gestart worden bij de Visserijdagenloop die ik zelf gepeild had. Een wat langer parcours over 21.6 kilometer met de pittige brug bij Zurich erin. De opkomst van de lopers was uitstekend onder prima weersomstandigheden. Ik besloot rustig te starten en lekker met een groepje mee te lopen. Na Pinjum lukte me het om het tempo wat op te voeren en zag het wel zitten tot de finish. Helaas kreeg ik na Arum te maken met een hongerklop waardoor de laatste kilometers weer erg zwaar waren. De eindtijd werd 1.48.47. Trek wat tijd af voor de extra meters en ik zat dus op dezelfde tijd als Bovensmilde,weer niet super dus. De knie had gelukkig weinig klachten gegeven dus hoop ik a.s. zaterdag in Sneek te kunnen starten.

Geen opmerkingen: