vrijdag 18 januari 2008

Gebrekkige voorbereiding!

Het ging niet goed in de voorbereiding naar de marathon van Utrecht ( voor de Slachte marathon in Juni heb ik nog tijd zat gelukkig ), afgelopen zaterdag slechts 10 kilometer gelopen bij de Bildtstarrun in Sint Jacobaparochie. Hierna tot vandaag niets gedaan want ik was nog steeds niet fit. Gisteren mezelf voor het blok gezet, nu weer trainen want anders wordt het niets in Maart.
Ik moet me eerst maar richten op de 30 kilometer van Schoorl met daartussen de halve marathon van Tzum. Zoals gezegd vandaag minstens een uur lopen al is het maar rustig aan. Ik heb mijn vaste rondje over Herbayum, Kysterziel gelopen en het viel zoals verwacht niet mee.
Maar goed we lopen weer en dit maar vol zien te houden voorlopig.
Morgen weer werken dus niet naar de loop in Makkum

Geen opmerkingen: