dinsdag 19 februari 2008

Lange duurloop,33 kilometer.

Vanmorgen half elf vertrokken voor een duurloop van 33 kilometer. Eerst nog een lekker zonnetje erbij en weinig wind dus ideaal weer om te lopen! Later verdween de zon achter de wolken maar de omstandigheden bleven prima. Eerst naar Franeker gelopen, dan richting Tzum om hierna de afslag Lollum te pakken. Wat een slechte weg is dat zo af en toe in de berm lopen om je ledematen wat rust te gunnen is er daar niet bij, wat een kuilen en stenen!
Hierna de afslag Arum gepakt een lange weg van enkele kilometers onder de drek want ze waren aan het gieren ( kon je ruiken ook). Bij Arum mijn verzorging gepakt middels wat powergel en water en op naar Kimswert. Het blijft lekker lopen en bij Harlingen aangekomen heb ik nog tijd genoeg om via de Waddenpromenade en de Zuidwalweg terug naar Midlum lopen, hier loop ik op het industrieterrein nog een kwartier om op het aantal kilometers van 33 te komen.
Al met al best gelopen en nu weer goed op schema voor Utrecht. Volgende week een duurloop van 3 uur plannen, ik heb er nu al weer zin in.

1 opmerking:

Anoniem zei

Goedemiddag Herman,
Als ik lees wat je de laatste weken hebt gedaan dan wordt het morgen(*Langezwaag) zeker rustig aan.
Ik doe morgen een snelle 10 want vanaf 3 e week maart begint weer het langzame en lange lopen in
voorbereiding op de Slachte.
Tot morgen
Wim.