zaterdag 23 februari 2008

Mislukte 8 van Langezwaag


Ik was er al een beetje bang voor geweest, vrijdag in de loop van de dag een gevoel iets onder de leden te hebben. Zaterdagmorgen toch afgereisd naar Langezwaag om deel te nemen aan de 8 van Langezwaag. Ingeschreven voor de halve marathon met als doel er gewoon een ontspannen loop van te maken. De eerste 5 kilometer gaan nog keurig in 22 minuten maar hierna voelde ik de krachten langzaam wegvloeien en het ademhalen ging moeizaam en een lichte druk op de borst voorspelde niet veel goeds. De 10 kilometer doorgekomen in 45 minuten maar hierna geen tempo meer en ik besluit na 16 kilometer te finishen in Langezwaag. Eindtijd 1.15.20 vind ik niet belangrijk maar ik voel me niet goed, koud en pijnlijke benen. Afwachten of het beter gaat de komende dagen, ik hoop dat het bij een verkoudheidje blijft. Voor alle uitslagen van deze loop klik hier

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Herman,
Wij gaan morgen 18 km lopen.
Heb je nog tips?
Groetjes, Inge