donderdag 28 februari 2008

Terugslag!

Vanmorgen om half 11 van huis vertrokken met als doel drie uur te gaan lopen. Na de mislukte halve marathon van afgelopen zaterdag was het te verwachten dat dit misschien wat te veel van het goede zou zijn. Pas na een tijdje lopen voel je aan hoe het gaat en of je je doel zal bereiken.
Op naar Franeker gaat het wel aardig met het windje licht mee, maar richting Tzum wordt het werken geblazen tegen het wind in. Na enkele kilometers richting Lollum besluit ik de Slachtedyk eens te verkennen om te kijken hoe die er daar bij ligt. Het loopt beroerd,allemaal kuilen, plassen en veel drek en ik ben blij als vlak bij Achlum er weer asfalt komt. Ondertussen voel ik wel aan dat ik beter richting huis kan lopen dan in de richting van Arum wat in de planning lag. De benen voelen slecht aan en de energie is er ook niet echt meer. Duidelijk nog niet geheel fit. Na iets meer dan twee uur lopen kom ik weer in Midlum en vind het wel best voor vandaag. Al met al een kleine terugslag gehad en maar afwachten of het volgende week beter gaat.

Geen opmerkingen: