maandag 3 maart 2008

Wind maakt het lopen zwaar!

Vanmorgen duurloop van 70 minuten gelopen onder pittige weersomstandigheden. Door de stormachtige wind leek het soms net of ik stil stond en ook af en toe een hagelbui op mijn hoofd. Ik was blij dat ik een muts op had met die omstandigheden. Deze week belooft wat het weer betreft niet veel goeds,maar geen lange duurloop plannen want Diever is toch aanstaande zaterdag. Ik heb het wel in het hoofd om tot en met donderdag elke dag een uur te lopen weer of geen weer.

2 opmerkingen:

Sjouke Venema zei

Hallo Herman Geritz,
Je zult me nu zo langzamerhand wel kennen. Ook ik had (nota bene valkbij Midlum) een hagelbui op mijn kop...

Ik heb net zo'n weblog als jij, met dezelfde interesses. kijk maar eens op http://sjoukevenema.blogspot.com/

tot in Diever!

Anoniem zei

Beste Herman,

We worden niet bepaald verwend de laatste maanden. Veel harde wind, regen en hagel. Worden we sterk van. Dat betaalt zich straks uit in klinkende prestaties (hoop ik). Nog even doorzetten en succes.

Gerrit Kramer