donderdag 12 juni 2008

Tweede training met Nike Plus

Vanmorgen voor de tweede keer de Nike schoenen aangetrokken om 3 kilometer te lopen met het Nike Plus systeem. Deze korte training was mede bedoeld om de spanning voor de marathon wat weg te lopen, die zaterdag op het programma staat. Ook bij deze 3 kilometer kloppen de gelopen tussenafstanden en eindafstand die de stem aangeeft heel behoorlijk. Wat nog nader door mij bekeken moet worden is hoe de workout geheel afgesloten moet worden want nu telde hij door omdat ik nog een klein stukje naar huis moest lopen, met andere woorden ik kwam op iets meer dan 3 kilometer uit. Leuk is dat je ook nog een commentaarstem van Lance Armstrong kreeg te horen die mij liet horen mijn beste workout gedaan te hebben! Thanks Lance!
Bij het aansluiten op de laptop werd de workout gelijk weer opgepikt en was op fraaie wijze te zien op het beeldscherm. Mooi, nu eerst zaterdag de Slachte Marathon goed lopen en dan gericht met de Nike Plus aan het werk.

Geen opmerkingen: