vrijdag 20 november 2009

Doelen stellen


Na de marathon op Terschelling was ik vrij snel hersteld en kon in Oudemirdum een redelijk vlotte 10 kilometer lopen. Wat voor doel wou ik me zelf stellen na een jaar waarin ik op de halve marathon van Langezwaag een keer onder de anderhalf uur de halve marathon kon lopen en voor de rest was het maar matigjes op sportief gebied. Na de marathon is de basisconditie goed, zijn we weer wat kilo`s lichter, dus goede perspectieven om er wat meer uit te gaan halen. Nadelen zijn de leeftijd ( inmiddels 50 ) en een onwillige rechter knie die ik niet elke dag kan belasten. Het doel is om in ieder geval gevarieerder te gaan trainen met meer de aandacht op snelheid. Afgelopen week dus van alles gedaan, van intervallen tot een nagebootste cross in een weiland tot een lange duurloop. Zal december en 2010 betere resultaten opleveren , als het aan mij ligt wel.

Geen opmerkingen: