zaterdag 9 januari 2010

Genieten van de winter?


Het is een moeilijke tijd voor ons als hardlopers omdat de meeste lopen niet doorgaan vanwege het af en toe extreme winterweer en de moeilijk te belopen parcoursen. Ik probeer zo goed als het kan mijn kilometers te maken en kan dan ook wel genieten van het winterse landschap. Vandaag een uur gelopen voordat het echte slechte weer komt ( volgend de weerprofeten). De harde wind doet het erg koud aanvoelen maar je kunt je er op kleden en de laatste kilometers loop ik met de wind in de rug. Bij Herbayum blijf ik even staan kijken naar een hele grote groep meerkoeten wat een mooi gezicht zo in de sneeuw. Na het lopen snel een warme douche en je bent weer het heertje. Vanmiddag zie ik op internet dat ook Egmond niet doorgaat, jammer!

Geen opmerkingen: